Suleglpk_22 miniginannesi-1 Hep bı acaba lardayiz inşallah güzel haberler alırız Allah’ın izniyle 😊 testi yaparsam haber ederim
1anne2bebe Suleglpk_22 bat 5 Şubat bekliyorum. İki üç gündür bel ağrılarım var bide sırtım çok ağrıyor. Bugünde göğüslerim ağrımaya başladı. Özellikle uçlarından bastırınca. Bakalım 🤔
Suleglpk_22 1anne2bebe Hakkın da hayırlısı olsun Allah gönlüne göre versin ❣️ aramızda 1 gün var bakalım inşallah ikimizde güzel sonuçlar alırız
minigiminannesi03 Suleglpk_22 bat 9u gece oldu mi hafif bulantim oluyor her seferinde adet olmama yakın o yuzden anlayamıyorum başkada belirti yok 🤣🤣🤣eğer adet olursam tüp bebeğe başlanacak olmazsa hayirlisi
Suleglpk_22 minigiminannesi03 İnşallah tüp bebeğe gerek kalmadan hamile olursun canım hakkın da hayırlısı olsun
miniginannesi-1 Suleglpk_22 canım hemen öyle düşünme 6 Şubat’ti senin daha var günün gününün geçmesini bekle bakalım
hsns Suleglpk_22 benim bat 7 Şubat 2 haftadır süre gelen bi bel ağrım ve kasık batmalarım var göğüslerimde ağrı yok ama çok dolgunlar ve kaşınıyorlar ara ara bazı şeylerden tiksinme oluyor. Bakalım hayırlısı olur inşallah 🤲
Suleglpk_22 miniginannesi-1 Sanmıyorum ya adet olacak gibi karnım ağrıdı az az testte azda olsa çıkardı diye düşünüyorum
Suleglpk_22 miniginannesi-1 Ay benimde öyle oldu bugün elim titredi varsa var yoksa yok diye diye yaptım . negatifi görünce moralim bozuldu hayırlısı artık demekten başka bir yok 😬
Yesimsim miniginannesi-1 yapmadımm bende daha geçen ay da 2 gün gecikti biraz ağrım da inşallah olmam yaaa