Suleglpk_22 canım gitmeden önce test yaptım sabah evde pozitif gördük 2 dakika içerisinde sevinçle gittik hemşireler şimdilik kan alalım sonucun çıkınca gir doktora değerin düşükse kese gözükmez zaten 1 saat sonra ararız dediler doktorumla görüşemedim bile arayıp sadece negatif dediler degerimin kaç olduğunu bile soylemediler akşamına da zaten regl oldum 🤦😑 bu ayda olmadı kısaca
Buda testimin fotoğrafı
