miniginannesi-1
inşallah güzel sonuçlar alırsin Allah gönlünü göre versin.
Benimde 6 Şubat belirtim göğüs sertliği başka yok oda adet olacagim zamanlar oluyor işte bakalım.yarin gebelik testi yapasim var bu kadar merak ta kalmam varsa var yoksa yok .😐
bı yanım adet olacaksin diyo
bı yanım hamilesin dir diyo
Hayırlısı artık hayırlısı olacaksa inşallah hamile kalırım.🤲😊