Oyakubra Mvisss9 Değiştirmese ne olacak yani acayip acayip yorum yazmışsın yok canım çekiyo değiştir . Yazmak için yazıyosunuz şuraya Tv de reklamı dönüyo sürekli,şu girdiğin nette bile pat diye önüne çarşaf çarşaf resimleri çıkıyo Burger Yazılınca canım çekti çok abartıyosunuz tek derdimiz bu kız sormak istemiş yazmış yeni hamile korkusu var belliki biraz alçak gönüllü olun ya ALLAH aşkına..
Mvisss9 Oyakubra 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ İnan sana ne desem kendi bildiğini savunan türlerin yaptığı yapacaksın gibi gözüküyor o yüzden anladım diyip susuyorum sen haklısın 1 numarasn 👏🏽
Oyakubra Mvisss9 ya Kalbini kırdıysam k.bakma burda herkes birbirine destek vermek için konuşuyo ama sen öyle bi yazmışsınki canım cekiyo başlığı değiştir zaten görmüşsün bi kere burger yazdığını o saatten sonra değiştirse ne olur değiştirmese ne olur postun içine girmişsin yemek isimleri vs paylaşılabilir sonuçta postun başlığından belli bi yemek konusu olduğu ayrıca ewin uzak olabilir artık siparşlede getirebiliyorlar.. Bnimde uzaktı sipariş verirdim bu kadar kasmana gerek yok dediğim gibi bi yemek konusu dönüyo sen posta giriyosun
Mvisss9 Oyakubra postlara yorum yapıldıkça yukarı çıkıyor ve artık forumda aynı postu birden fazla görebiliyoruz hamburger konusunda bende çok zorlanıyorum dediğim gibi hep canım çekiyor ve siz kimsenin maddi durumunun birşeylere el verip vermediğini bilemezsiniz dün yedim söylemesi ayıp ama napayım canım çekiyor gördükçe kokusunu alıyorum sanki her neyse düzgünce konuşsanız da olurdu ben kötü bişey demedim bayana canım çekiyor dedim sadece ..
Oyakubra Mvisss9 Anlatmak istediğim şu evet canın çeker buna bişey diyemem bende öyleydim.. zaten senin canın çekiyomuş o yazsada yazmasada .. sen bikere burger yazısını görmüşsün canın istemişmi istemiş sen o yazıyı görüpte canın çektikten sonra kaldırsada kaldırmasada artık yapacak bişi yok bunuda teleffuz etmenın anlamı yok.. Çünkü canın çektiği halde posta girmen hataa yemek durumlaru konusulduğunu anlaman lazım ki dediğim gibi bunların reklamları okadar çoğaldıki burda yazmasa bile insan görüyo ister istemez.. Benim sinir oldum dediğim konu bu .. Uzatmıyorum yanlış anlaşıldıysam k bakma tekrardan..
Mvisss9 Oyakubra merkeze 1 saat uzak evim getirmiyorlar seyyar arabayla gelmişti ne güzel gidiyordum sürekli ama kış oldu diye oda gitti😂😂😂😂
EsraakanY Can_ canım istediği için ben de bir defa çiğ köfte ve hamburger yedim. Haha napalım yani can bu can 🤭🤭
Mvisss9 Oyakubra kışın ölü buralar sinek bile uçmuyor herşey yazın güzel sezonluk şehir hele ilçelerde kışın tostçuyu bile açık bulamıyoruz bazen😂 a
Hafizeipek Can_ 27 haftalik hamileyim canım her çektiğinde hamburger, soğan halkası, pizza, kumpir hepsini evde kendim yaptım hiç bir zaman dışardan söylemedim fast food restaurantlari resmen 3 gün aynı yağı kullanıp kızartma yapıyolar 🤢
Oyakubra Hafizeipek iŞDE BİZDE Kİ BU ÜŞENGEÇLİKLE HAZIRA ALIŞTIK.. BİDE ÇALIŞIYORUZYA ZAMAN OLMUYO :(
Hafizeipek Oyakubra ben de çalışıyorum canım özel sektörde anaokulu öğretmeniyim işim de çok yoğun daha yeni bıraktım ama hamileyken yemek içime sinmedi dışardan. İnan bir kere yapınca alisiyosun ve çok kolay geliyor ben YouTube tan video izleye izleye yapıyorum hep 😆
Oyakubra Hafizeipek Ay senin işin zor be bende özelde öğretmenlik yapıyodum çocuk gelişimi mezunuyum velilerle uğraşmaktan sinir hastalığına kalcaktım sonra insan kaynaklarına geçtim uzmanlık aldım ik da çalışıyorum ya hamilelik bana çok uyku yapıyo nedense kafamı koyduğum yerde uyuyorum yemek zor yapıyorum inanki o yüzden acayip üşeniyorum ya