Mvisss9 Değiştirmese ne olacak yani acayip acayip yorum yazmışsın yok canım çekiyo değiştir . Yazmak için yazıyosunuz şuraya Tv de reklamı dönüyo sürekli,şu girdiğin nette bile pat diye önüne çarşaf çarşaf resimleri çıkıyo Burger Yazılınca canım çekti çok abartıyosunuz tek derdimiz bu kız sormak istemiş yazmış yeni hamile korkusu var belliki biraz alçak gönüllü olun ya ALLAH aşkına..