Hafizeipek Ay senin işin zor be bende özelde öğretmenlik yapıyodum çocuk gelişimi mezunuyum velilerle uğraşmaktan sinir hastalığına kalcaktım sonra insan kaynaklarına geçtim uzmanlık aldım ik da çalışıyorum ya hamilelik bana çok uyku yapıyo nedense kafamı koyduğum yerde uyuyorum yemek zor yapıyorum inanki o yüzden acayip üşeniyorum ya