HButun Zynnpp @Gupssse şöyle oluyor bende iki ay raporlu olmama rağmen para ödüyordum 150-200 TL gibi. Raporunuza doktorunuz venöz yetmezlik tanısı eklediği zaman ücreti çıkmıyor kutu başına 6 TL gibi birşey ödüyorum artık. VENÖZ YETMEZLİK rapora kesin eklenmeli
HButun Hamileanne şöyle oluyor bende iki ay raporlu olmama rağmen para ödüyordum 150-200 TL gibi. Raporunuza doktorunuz venöz yetmezlik tanısı eklediği zaman ücreti çıkmıyor kutu başına 6 TL gibi birşey ödüyorum artık. VENÖZ YETMEZLİK rapora kesin eklenmeli
HButun Zynnpp şöyle oluyor bende iki ay raporlu olmama rağmen para ödüyordum 150-200 TL gibi. Raporunuza doktorunuz venöz yetmezlik tanısı eklediği zaman ücreti çıkmıyor kutu başına 6 TL gibi birşey ödüyorum artık. VENÖZ YETMEZLİK rapora kesin eklenmeli
HButun arirangg şöyle oluyor bende iki ay raporlu olmama rağmen para ödüyordum 150-200 TL gibi. Raporunuza doktorunuz venöz yetmezlik tanısı eklediği zaman ücreti çıkmıyor kutu başına 6 TL gibi birşey ödüyorum artık. VENÖZ YETMEZLİK rapora kesin eklenmeli
HButun FatmaAselinAnnesi_60 şöyle oluyor bende iki ay raporlu olmama rağmen para ödüyordum 150-200 TL gibi. Raporunuza doktorunuz venöz yetmezlik tanısı eklediği zaman ücreti çıkmıyor kutu başına 6 TL gibi birşey ödüyorum artık. VENÖZ YETMEZLİK rapora kesin eklenmeli
FatmaAselinAnnesi_60 HButun doktorum kalp le ilgili yazmış ne alakaysa ondan galiba ücret çıkıyor hep böyle yazıyormuş diğer hastalarına da
HButun FatmaAselinAnnesi_60 siz ona venöz yetmezlik tanısı yazarsanız ücret ödemeyecekmişim deyin ben doktoruma söyledim 2 ay önceki yazdığı raporu düzeltti
_Ceyda_ Sibel_72 hamilelik için o iğneyi kullansak bile yine de oluyor mu . Eşim çalışmıyor sigorta yok ama olur mu yinede
Sibel_72 _Ceyda_ söyle pıhtılaşmadan suphelenıyor doktor oksapar kullanmam lazım ama rapor olmadığı ıcın ücret fazla siz rapor yazabilir misiniz doktorun insafına kalmış söyle eşim çalışmıyor die
Hilalrumturk Esraayy anaaa olur öle şey yaa neyden dolayı kullanıyorsunuz peki bende varis var baskanbi doktor çıkarabilir mi acaba uzman doktor mu yazabiliyor ki böle çok zarara girersiniz başka doktora mi gitseniz
Esraayy Hilalrumturk rahim damarlarında direnç var valla 36+5 haftalık olduk suyumda fazla riskli gebeliğimde devletede gittim ordaki doktorda risklisin dedi artık yapacak bir şey yok vericez parayı mecbur 🤷🏻♀️
HButun Hamileanne kesinlikle ihmal etmeyin arkadaşım bu tanıyı ekletince para ödememiş alırken diye kendim yaptım ney bilgi yani çok sinir oluyordum para ödediğim için baya araştırdım sonunda hallettim bu konuda soru soran herkese elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyprum