Gupssse ben rapor yazdırdım ve rapor detayında venöz yetmezliği diye bi ibare olması gerekiyormuş o sekilde ücret ödemeden alıyorum.. Ama hamilelik durumunda 3 ayda bir doktorun raporu yenilemesi gerekiyor bizim eczacımız öyle demişti cnkü bi kaç kez kutu başına 80 tl gibi ücret cıktı neden dediğimizde gebelikte 3 ayda bir yenileme istiyor sistem dediler aradık hastanenin rapor birimini söyledik yenilediler ve eczane ücretsiz verdi 5 kutu birden alıyorm bitene kdr asla yenisini vermiyorlar bitince yeniden yazdırıp alıyorm