HButun Hamileanne kesinlikle ihmal etmeyin arkadaşım bu tanıyı ekletince para ödememiş alırken diye kendim yaptım ney bilgi yani çok sinir oluyordum para ödediğim için baya araştırdım sonunda hallettim bu konuda soru soran herkese elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyprum
Aysegul-26 Ebruu123 bizim sigortamız yok bugün almaya gittim sigortamız olmadığı için 600 tl fiyat verdiler ama hastaneden analık sigortası yaptırdığım için 88 tl bi fiyat ödedim
Asli1923 Ben eczacıyım oksapar 6000 likten fiyat farkı çıkıyor şuan rapor olsa da olmasa da, 4000 liği hatırlamıyorum. İlaç alırken eczaneden reçete çıktısı isterseniz ödediğiniz ücreti görebilirsiniz
_Ceyda_ Sigortam yok eşim de çakışmıyor bu yüzden rapor da alamıyorum. Bir kutu iğne 630 tl içinde 10 iğne oluyor . Ayda 3kutu alıyorum. Doğuma kadar devam edeceğim iğne kullanmaya
Gulak _Ceyda_ ayda 3 kutuya o kadar odeyeceginize sigortanizi yapip rapor cikarp icretsiz alabilirsiniz en azindan sigorta elinizde kalici olur