Buse-ozdmr Bilgelihayat amin sağlıkla kucağına al inşallah 🥰❤️ Doğum tecrubelerını mutlaka anlat bızlere🥰
Buse-ozdmr Aysenurozs bende aynı hem sevınclı hem korku 😂 sağlıkla alalım kucaklarımıza ınsallah ❤️🫶🏻
Isik22 Buse-ozdmr valla artık normal ya da sezeryan ne çıkarsa bahtıma diyorum canım bebişe bıraktım kararı o nasıl istiyorsa öyle gelsin ikisine de hazırladım kendimi 🥰🥰
Buse-ozdmr Asilinannesiezgi ayyy tecrubelerını yaz mutlaka bızlere nasıl gectıgını 🥰sağlıkla mutlulukla al kucagına🥰
Deriin_ Soonnn 6 güünn🥺 normal doğuma müsait olmadığım için sezeryan olcam.. İlk gebeliğim ve çok korkuyurum… Anestezi şekline de karar vermedim dahaa 🥺
Buse-ozdmr Deriin_ bence belden aşağı uyuş o bebişin cıktığı anı gör ve yaşa eğer panik biri değilsen tabı🥰
Buse-ozdmr bluepoint valla isim olarak bilmiyorum ama sezeryan belden aşağı uyuşucam kendimde olacam doğum sırasında 🥰😂
Bebegimizolsun Buse-ozdmr uygulamaya göre 31 gün kaldı ama dün doktor 3 hafta var dedi sezeryan bakalım çarşamba çağırdı gün verecek herhalde niye çağırdı bilmiyorum da
Buse-ozdmr Bebegimizolsun hem gün için hemde doğum için kan falan alıyorlar ya tahlıl ekg falan cekıyorşar son kez nst ye giriyorsun omun için çağırmıştır bende gıttım gecen hafta☺️
muallimehanimmom5 Buse-ozdmr yaaa benimde 10 Şubat cuma sezaryen günüm etken gelmek istemezse tabi 🙈 tam 39 başlarken bakalım hayırlı sağlıklı doğumumuz olsun inşallah ikinci sezaryenim olacağı için korkularım ve kaygılarım yüksek 🙉
Buse-ozdmr muallimehanimmom5 ayy korku heycan hepsi birlikte😅inşallah sağlıkla mutlulukla kucağına al😍
muallimehanimmom5 Buse-ozdmr benim oğlan sabırsız davrandı bugün doğumum oldu rabbim sana da hayırlı zamanda kurtulmayı nasip etsin canım