Buse-ozdmr Isik22 inşallah canımmm 🥰❤️bemde 36 da gıttım benımde kanalda değildi zaten sezeryan istiyordum o yuzden bana farketmıyor ama sen normal istiyorsun heralde
Isik22 Buse-ozdmr valla artık normal ya da sezeryan ne çıkarsa bahtıma diyorum canım bebişe bıraktım kararı o nasıl istiyorsa öyle gelsin ikisine de hazırladım kendimi 🥰🥰
Pamugum02 Buse-ozdmr ay benmde son 11 günüm kaldi heyecan dorukta stres falan bütün duygular karıştı birbrne
Bilgelihayat Buse-ozdmr Son 4 gün 39+4′te pazartesi günü doğuma gidiyorum bende, ama önceliğimiz normal doğum olacak 🤗 inşallah sağlıklı sıhhatli kucağımıza alalım 🤗
Buse-ozdmr Bilgelihayat amin sağlıkla kucağına al inşallah 🥰❤️ Doğum tecrubelerını mutlaka anlat bızlere🥰
Buse-ozdmr Aysenurozs bende aynı hem sevınclı hem korku 😂 sağlıkla alalım kucaklarımıza ınsallah ❤️🫶🏻
Babyy07 Buse-ozdmr kendi isteginizmi sezeryan kac haftalik da alicak doktorunuz? Sağ salim kavusun inşallah bebeginize 🙏