Buse-ozdmr Bebegimizolsun hem gün için hemde doğum için kan falan alıyorlar ya tahlıl ekg falan cekıyorşar son kez nst ye giriyorsun omun için çağırmıştır bende gıttım gecen hafta☺️
Bebegimizolsun Buse-ozdmr kız ben bu zamana kadar hiç nts girmedim he 😂😂 doğuracak içimde kalacak nts hevesi valla
Buse-ozdmr bluepoint valla isim olarak bilmiyorum ama sezeryan belden aşağı uyuşucam kendimde olacam doğum sırasında 🥰😂
Buse-ozdmr bluemom_ sezeryansa uygulamadaki yazandan daha önce doğum yapıosun uygulamada fazla gosterıyor 😂🥰sağlıkla gelsin inşallah
Buse-ozdmr Deriin_ bence belden aşağı uyuş o bebişin cıktığı anı gör ve yaşa eğer panik biri değilsen tabı🥰
Buse-ozdmr Asilinannesiezgi ayyy tecrubelerını yaz mutlaka bızlere nasıl gectıgını 🥰sağlıkla mutlulukla al kucagına🥰
Asilinannesiezgi Buse-ozdmr yazarım tabi mutlaka 🥰 Allah hepimize bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🌸
Bebegimizolsun Buse-ozdmr 35+4 haftalığım sezeryan istiyorum diye mi girmedim nts bilmiyorum valla 😂 Çarşamba çağırdı belki ozaman girerim nts
muallimehanimmom5 Buse-ozdmr benim oğlan sabırsız davrandı bugün doğumum oldu rabbim sana da hayırlı zamanda kurtulmayı nasip etsin canım