Buse-ozdmr ayy sağ salim kucağına alır sağlıkla çıkarsınız inşallah canım 🥰 benimde aynı gün kontrolüm olacak dün gittik kafası sağ kasığımın üstünde kanala girmemiş bebiş, doktorumuz beklemede o yüzden kontrole kadar kanala girmemiş olursa bize de gün verecek sanırım 😊😊