Buse-ozdmr heyecandan çok korku oldu. Hastaydım 2 haftadır. Çok az öksürüğüm kaldı. Kızıma da bulaştırdım 2,5 yaşında. Onun da büyük ihtimal hemen geçmez. Hem hasta bırakmak zor gelecek hem kardeşini görebilcek mi hasta hasta bilemiyorum. Üzgünüm yanlış zamanda her şey üstüste geldi. 2 gündür de geceleri belim ağrıyor. İlkinde sıfır belirti ile sezaryen olmuştum. Şimdi bunları çekmek zor geliyor. Normal istememiştim sırf bunları yaşamayayım diye:)