Asli1923 değil mi ben mi bu kadar taktım abartma bırak alma işte ne tatava yaptın diyorum kendi kendime burda post açacak kadar ama sizde demişsiniz zaten fena bir bağımlılık yapmış öyle böyle değil bugün evde kalmamış koyamsdım Mesela nasıl yicem bilmiyorum. Dün tarhana çorbası yaptım evde vardı bulyon. Dedim ki zararlı koymayacağım bir böyle deneyeyim. bir kaşık aldım dedim Allah’ım Yok ben onu kesinlikle yiyemem. Aslında evde varken bile çok direnip zararlı diye koymadığım, tadına baktığım an yavan tattsn dolayı caydığım sonra hemen koyduğum çok oldu. Son bulyonu dün çorbaya kullandım işte ,:((