Deletedmom_85 haklısın özellikle tarhana çorbasına çok yakıştırıyordum 3 senedir evime almıyorum . Kızım doğduktan sonra ek gıdaya geçince ilikli kemik alıp kaynatıyoruz dipfirizim ilikli kemik suyuyla doldu kayınvalidem köyde kaynatıp küp poşetlere koyup göndertiyor sağolsun kızım şimdi 3 yaşında tüm yemeklerimize ilik suyu atıyorum ve çok lezzetli oluyor kokmuyor da kaynatırken soğan havuç defne yaprağı vs katınca hiç kokmuyor biz öyle kaynatıyoruz