Siracinannesi minik_koala_ve_annesi o zaman sonraya kalsın 6 aylık bir oğlum daha var şimdi yapamam ya 🥲
minik_koala_ve_annesi Siracinannesi olsun kuzum ne zaman istersen yaparsin🥰🤣benlik sorun yok yiyecek olan sizsiniz🤭
Siracinannesi minik_koala_ve_annesi evet ama çocuklarla çok uğraştırıcı olmuyor maalesef mecbur sonraya kalıyor 😂😂
Baymehal bademli_puding bencede 😂😂😂 nerden geldiyse aklıma eşime tripliyimmcumartesiye kaldı birde eşim sevmez bunu koca tepsi banaaa 😂😂😂
bademli_puding Baymehal 😂😂😂 bu ben olabilirim 😂😂 bende tripliyim benimkide sevmez bir tepsı bana kalacak ohh miss oğlumla keyif yaparız 😂😂😂
Siracinannesi Deletedmom_85 ay yaptım tatlıyı sayende sabahtan beri oğlumdan çok güzel iltifatlar alıyorum teşekkürler 😂😂
Deletedmom_85 Siracinannesi yaaa benim dediğimi mi yaptın kuzum? Hahha afiyet şeker şifa olsun canım. Bu arada bu iltifat eden yakışıklı kaç yaşında 🥰
Siracinannesi Deletedmom_85 evet ben arasına da biraz muz koydum bayıldı hayatımda yediğim en güzel pastayi yaptın canım annem benim diye diye yiyiyor 😅 8 yaşında kuzuum 😍
Baymehal bademli_puding 😂😂😂 benim kızım da yiyor ama ben kadar değil ya hayır birde çok güzel nasıl yemezler 😂😂
Deletedmom_85 Siracinannesi Haha ay güldüm ya maşallah subhanallah şifa olsun paşaya. Ellerine sağlık canım 😬🫶🏻🥰
bademli_puding Baymehal benim oğlan içimde 😂😂 benim kocam tatlı asla yemez evde ne yapsam ziyan olmasın diye bana kalıyo 😂😂