minik_koala_ve_annesi Siracinannesi aha simdi yaptim kardelen pastasi 🤭🥰rovansta galiba cok goruyorum tarifi il disindan yarinki misafirim icin yaptim😊bu yorumu gorup yapan arkadaslar da varsa nasil oluyor bilgilendirir mi🥰😊
momyy__ Siracinannesi canım etimeklero borcama diz üzerine şerbet yapıp dök daha sonra muhallebiyi yapıp doz krem şanti sür tabi soğuduktan sonra yoksa erir çikolata sosu yap onuda en üste dök hazir şeylerle yapiliyo aslında basit bir tatli
Siracinannesi momyy__ kız bunu karamel yakıp yapıyorlar ben onu denedim karameli tutturamadim galiba iğrenç oldu 😅 birde bunu deneyeyim bari
Mucizem33 Siracinannesi 1 litre süt . 1 bardak şeker 1 bardak un ve limon ve ya portakal kabuk rendesi . Karıştırarak pisirr ve puding kıvamı alana kadar 1 bir kasik margarin ve ya tereyağ ve bi tane ya vanilya karistr . Bardakları sudan geçir ve içlerine doldur 2 saat dolapta beklesin ve çatal yardımı ile cikar hindistan cevizi ile bıçakla kes cok hafif pratik ve tadi nefis
momyy__ Siracinannesi valla bende karamel yapmayı beceremem onun için şerbet yapıyorum öyle de Güzel oluyor
YagmurAnnesi Siracinannesi ben tatlı yapsam eşim tatlıyı çok seven bir insan olmadığı için mecbur kendime göre süt ile irmik helvası yapıyorum misss tatlı nefsim körleniyor😂
Armess_loya Saray sarması. Magnolia Nutelalı pasta Kedilii borcam tatlısı (kramasını tramisu gibi yapıp içine ekstradan toz krem şanti ekliyorsun, soğuyunca üzerine ganaj) Çikolata soslu tavuk göğsü Muzlu rulo pasta Favorilerim bunlar😉❤️
Armess_loya cahillesohbetikestim yaparım canısı ayıpsın❤️😉 tatlı benim en sevdiğim valla genelde iyi yaptığımı söylerler😬
Siracinannesi minik_koala_ve_annesi o zaman sonraya kalsın 6 aylık bir oğlum daha var şimdi yapamam ya 🥲