Findukli_Lokum Siracinannesi yalancı profiterol çok çok güzel oluyor kedi diliyle yapılıyor üstü çikolata soslu, hem kolay hem lezzetli 🤤
Siracinannesi Findukli_Lokum ay bunu çok gördüm de hep kendim normal profiterol yaptım güzelse bunu da yapabilirim 😂
Findukli_Lokum Siracinannesi çok çok kolay ve lezzetli yani profiterol da bana kolay geliyor sadece biraz işlemi fazla 😁
Siracinannesi Deletedmom_85 sağol kuzum gözümde kaldı zaten 😂 ama oğluma bırakacağım kararı o karar versin ben içinden çıkamıyorum 😅
Siracinannesi Findukli_Lokum evet ikinci bebiş olunca çok uğraştırıcı şeyler yapamaz oldum maalesef 😂😂 yalancısını deneyebilirim ama 😅
Siracinannesi Deletedmom_85 o büyüdü artık pek yedirtmiyor kendini biz kardeşini yiyiyoruz beraber nsjsjs 😅
Linabebek1 Hira tatlısı portakal yada limon kabuğu rendesi ekleyince çok fresh oluyor irmikli hafif tatlı şerbeti kaynatmaya gerek yok çok pratik oluyor en son üzerine hindistan cevizi döktüm misafirlerim çok beğendi
Siracinannesi Deletedmom_85 ay yaptım tatlıyı sayende sabahtan beri oğlumdan çok güzel iltifatlar alıyorum teşekkürler 😂😂
momyy__ Siracinannesi Etimek tatlısı yapıyorum sürekli çok seviyoruz gelin çantasi yapıyorum oda güzel oluyo
Siracinannesi momyy__ Etimek tatlısıni nasıl yapıyorsunuz ben başkasında yedim sevdim kendim yaptım çok kötü oldu o gün bugündür hiç yapmadım 😅
momyy__ Siracinannesi canım etimeklero borcama diz üzerine şerbet yapıp dök daha sonra muhallebiyi yapıp doz krem şanti sür tabi soğuduktan sonra yoksa erir çikolata sosu yap onuda en üste dök hazir şeylerle yapiliyo aslında basit bir tatli