Siracinannesi burçak bisküvileri diziyorsun borcama ve kahveli sütle biraz ıslatıyorsun. Hazırlamış olduğun biraz soğumuş olan kremayı ekliyorsun. (Normal muhallebi yaparak başlıyorsun içinde çikolata eriyip portakal kabuğu rendeliyorsun birazcık soğuduktan sonra toz krem şantiyi ekleyip çırpıyorsun) muz dilimlerini diziyorsun istersen çikolata kaplamalı fıstıktır, damla çikolatadır koyabilirsin. Ben 3 kat yapıyorum böyle. En üstüne üşenmezsem çikolatalı ganaj, üşenirsem de kalan burçakları rondodan çekip serpiştiriyorum ki üstte kalan krema sertleşmesin. Bayyya güzel ne ağır ne de hafif bir şey oluyor ben çok seviyorum hem çok kolay hem de hemencecik hazır oluyor birkaç gün de gidiyor üstelik bekledikçe daha da güzel oluyor 😀