Sudedemirer Bence acile tekrar kan ver benim ilk 2,33 tü 2 günde bir gittim baktılar şuan hamileyim 35+6 haftalık
SaruMerve Sudedemirer 2 gün sonra kaç olmuştu hatrlıyormusun acaba benimde 5 günlük gecikmem var ve dün yerleşme lekesi gibi leke geldi 3. Gün gecikmede kan verdim 2.30 beta çıkmıştı
Elfida0606 Sudedemirer canım 2, 33 olduğunu öğrendiğinde adet oncesimiydi yoksa gecikme felan mı bende geçen hafta verdim 2,30 çıktı 5 Şubat bat bekliyorum varsa testte çıkar mı
Minikmucizelere Seda_nurkrdnz allah Allah bayada belli testte kanda çıkması gerekirdi belirtileriniz varmıştır o zaman dimi test yapip baktiginiza göre
Seda_nurkrdnz Minikmucizelere Adetim normal geçmedi bide mide bulantısı vardı bide 2 yaşında oğlum var emiyodu son zamanlarda cok emmesede sütüm geliyordu bir anda sütüm de kesilince o yüzden tereddutde kalip evde test yaptım iki çizgi hemen belli olunca kan verdim fakat 2 çıkmış düşük olduğu için gebelik var kabul etmiyoruz bunu dedi doktor
Minikmucizelere Seda_nurkrdnz canım şimdi yazdiklarini okudum da gecen hafta vermişsin kanı bence bugün tekrar ver varsa cikar cikmazsa yok demektir ztn inşallah vardır 🙏🙏 Banada haber ver olur mu kan sonucunu cok merak ettim🙂
Seda_nurkrdnz Minikmucizelere tamamdır canım inşallah ikinci olcak ama insan ister istemez heycanlaniyo kac defa test yaptım hep tek çizgi cikiyodu bunda iki çizgi cikinca vardır diye hazırlamıştım kendimi doktor da öyle diyince hayal kırıklığı oldu
Minikmucizelere Seda_nurkrdnz haklısın canım inşallah hakkında hayırlısı olur🙂bugun mu gidiceksin kan vermeye
Seda_nurkrdnz Minikmucizelere gidebilirsem gidicem canm normal devlettede gebelik için bakmıyorlar kadın doğum da biraz uzak bana çocukta var malum bakalım
SaruMerve Sudedemirer maşallah inşallah benimde öle olur 🙏🏻emin olmak için ben bekleyim biraz diyorum ama peki test yapmışmıydınız çıkmışmıydı orda
Sudedemirer SaruMerve benimki 3. Ayımda bile çıkmadı hatıra kalması için yaptım ben 5 6 tane aldım silik bir çizgi çıktı sadece test bozuk falan değildi hepsini farklı eczaneden aldım hatta erken sonuç verenlerden bile aldım ama dediğim gibi silik bir çizgi çıktı sadece 😅
Minikmucizelere Seda_nurkrdnz hadi inşallah güzel haberlerini bekliyorum bana mutlaka haber ver olur mu aynı durumu yasiyo gibiyim bende de bi tarafim acaba diyo bi tarafimda çok umutsuz adet oldum sonuçta diyorum😢
SaruMerve Seda_nurkrdnz canım devletin acilinde mide bulantım kasık bel ağrım var dersen doktorada hamilelik şüphemde var dersen bakıyorlar
Seda_nurkrdnz Minikmucizelere Bende bi yandan gitmek istiyorum bi yandanda zaten adetime çok kalmadı bekleyip ona göre mi gitsem kararsızım gidip yine cikmazsa daha çok üzülürüm gibi bakalım bilmiyorum
Seda_nurkrdnz SaruMerve Kadın doğuma yolladı canm geçenkindede ilk oraya gittim burda bakmıyoruz artık dedi
SaruMerve Sudedemirer aa çok değişik ilk defa duyuyorum nasıl çıkmıyo ya 😅 ne kadarlık bebeğiniz şimdi