Kızlar merhaba benim adetim normal de 6 gün surer onceki üç gün sonra bitti ve mide bulantısı falan oldu adetimden 10 gün sonra evde test yaptım ikinci çizgi çok kırmızı olmasada baya belliydi kan verdim ama kan değeri 2 çıktı doktor 2yi gebelik var olarak kabul etmiyoruz dedi adet olmazsan tekrar verirsin dedi sizce var mı yok mu ilk gebeliğimdede adetimden 10 gün sonra kan verdim o zaman çıkmadı tam adet günüm de çıkmıştı