Elfida0606 benimki biraz karışık bir durum aslında ben ilk ay adet gördüm o yüzden hamile değilim diye düşündüm 1 ay sonra hasta gibi hissettim acile gittim kan verdim degerim 2.33 çıktı 2 günde bir artıyormu diye baktırdım 1 hafta boyunca sonra polikinlige randevu aldım 8 haftalık hamilesin dedi durumu anlattım doktora adet gördüm degerlerimde düşüktü dedim olabilir dedi bazı gebeler adet görebiliyor dedi