benimde son 72 programa göre… benim riskli gebelik .. koleztaz var 30. haftaya girdim bebek az hareket etse ne oluyor bir sey mi oldu korkusu… bacaklarım ağrıyor uzun sure ayakta kalamıyorum falan filan korku dolu geçiyor…. Rabbim hepimize sağlıkla kulağımıza almayı nasip etsin 💙