meryemsareveannesi21 CmreKsidar o şu son zamanlarda benimde öyle oldu 28. Hafta dayız ama malesef eşim bile kafana çok takıyorsun psikolojik baskı yapma kendine diyor ama anne olarak elimizde değil
CmreKsidar meryemsareveannesi21 benimde eşim öyle diyor daha riskli haftaları atlattın kötü düşünme gayet iyi durumda bebeğimiz büyüyor işte diyor ama ben kafayı yicem annelik delilik diye boşuna dememişler 😂
MadameHappy34 Bebilito 91 de canım bana bu uygulama şuan 27+0 da 3.trimester dedi.:) ama arkadaşlar 28 den itibaren diyor.