MadameHappy34 Emisse Amin amin 🤎 rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın herkese hayırlı evlatlar nasip etsin.
Sabina_p32 MadameHappy34 61 gun kaldi amma zorlaniyorum agrilar cok uyku yok uyumak istiyorsun amma uyuyamiyorsun((
denizarenmom Melisssss0202 benimkide kiz, devlet mi özel mi diye mi soruyosun öyleyse eğer ikisinide gidiyorum ama özelde ki doktorumdan memnun değilim sırf ultrason görüntüsü için gidiyorum devlette ki doktorum daha ilgili o yüzden devlette yapmak istiyorum
Busssssra Aysegul123Defne benim 34 de erken doğum riskim vardı hastanede yatmıştım ondan da olabilir yaaa 🙈
Melisssss0202 denizarenmom yok memleket olarak sormuştum hayırlısı olsun ikimiz içinde o zaman sizde sezeryan olacak sanırım