mommyinthefuture Okuyunca bundan 9 ay önceki halimi gördüm. Benim bir kimyasal bir 2 aylıkken kalbi duran bebeğim oldu yani ikincisinde o bir kötü tecrübeniz olduğu için hiççç ihtimal vermiyorsunuz bişey olacağına. Her şeyin normal olduğuna inanıyorsunuz. Ama doktor kontrolünde 2 hafta önce atan kalbinin atmadığını duyuyorsunuz. 5 ay boyunca denedik. Doktor 6 ay sonunda olmazsa gelin demişti. Ama o 5 ay boyunca ben düzenli olarak ağlardım. Asla olmayacağını hayalini kurduğum şeyi yaşayamacağımı düşünürdüm. Her şey batar olmuştu. Her ay 7-8 test yapıyordum. İşimi bıraktım. Artık umudumu yitirdiğim son ay evimize yavru bir köpek aldık. O bana yoldaş olsun biraz onunla ilgilenirken kafam boşalsın yani bir çocuk kadar olmasada bir can olsun istemiştim. 1 ay boyunca o 5 ay kadar düşünmedim ve hiç test yapmadım. O yumurtlama döneminide değerlendiremediğim hiç umudum olmayan ayın sonunda teste pozitifi gördüm şuan 37 haftalık hamileyim. Şunu söyleyebilirim. Evet elbet bir zamanı var. Ben hep bununla sınandığımı düşündüm. Ve asla olmayacağını.. Şöyle bir video izledim. Beynimiz o bölgeye de hükmettiği için stres altında olduğu için çocuğun tutunma olasılığı da azalıyormuş. Yani düşünmeden biraz akışına bırakarak denemek gerekiyor. Ben o 5 ay da 50 yıl yaşlanmış gibiydim.. Sonraki ay herşeyi geride bırakarak üstesinden gelebildim.
Görünce yazmak istedim kusuruma bakmayın❤️❤️