mommyinthefuture kuzum 10 yıl bekledim dile kolay tam 10 yıl sonra çift çizgi gördüm gittim kontrollere karnım büyüdü kızım olacağını öğrendim uçtum uçtum sığamadım hiç bir yere kızımı görmeye ondan haber almaya gittim ve birden bu bebek yaşamaz almamız lazım diye duydum odada bn ve doktor tek ama bu kime söylüyor diye düşündüm tam 40 dakika muayene etti eşimi çağırdı ona anlattı sizin kızınızın kalbi yok dedi bu bebek doğmaz dediler şok oldum tesellim dayanağım eşimdi birden oda alalım sonra üzüleceğimize bugün bir kere üzülelim dedi darbe yedim kimseye diyemedim asla almam dedim doğacak ölü yada diri son kontrollere gittim doktor gelişimi durmuş dedi hazırlık yapma dedi evladım olacak diye sakın kendini avutma dedi anneme söyledim ağladım yalvardım yakardım herkes gece uyurken ben için için ağlıyordum gün geçti doğum geldi beni uyutmadılar bebeğini ilk ve son kez gör dediler gördüm ve bnden alıp yoğun bakıma aldılar 3 gün ayrı kaldık öyle böyle 6 ay 20 gün geçti sonra ameliyata aldılar kollarımdan çekip aldılar bir daha vermediler bağırdım inlettim sağ verdiğim kızımın buzzzzz gibi cesedini verdiler öperken içimin ısındığı kızımın donmuş vücudunu öptüm yok oldum yıkıldım ben bittim tam 7aylık olduğu gün toprağa gömdüm bn onu mezarı başında yalvardım yağmur yağıyor çık gel ne olur dedim anne kıyamaz anne evladını bu soğukta bırakamaz Allah için gel yavrum dedim zalim olma anne yaşayamaz dedim inim inim inlrdim bnm inlemem ile haykırmalarım ile gök yarıldı gök ağladı bnm kızım gelmedi kızım demeyi özledim nurum demeyi özledim her gece her gece hıçkıra hıçkıra ağlıyorum tam bir buçuk yıl oldu içimde ki yara dinmedi soğumadı alışamadım beterin beteri var kuzum üzme kendini olan sana oluyor en güzel zamanda en güzelini rabbim sana nasip etsin (içimden geldi yazmak istedim hakkınızı helal edin)