reyrey
İnşallah bana da anne olmak nasip olur 🤲🏻Veren de o Alanda hamile oldugumu öğrendiğimde hep söylüyordm yiyecek ekmeği varsa doğar diye sadece süreç çok yıpratıcı oldugu için üzgünüm inşallah yeniden hamile kalabilirim ,sağlıklı bir evlat sahibi olabilirim rabbim yüzüme gülsün 🤲🏻