MiaBaslck hiç üzülme canım 2021 de 6 haftalıkken kalbı durmuş hamile oldugumu bilmiyordum bıle öğrendiğimde çoktan kalbı durmuş yoğun kanamayla gıttım kürtaj oldum 6 ay korunun dedı korunduk fakat 1sene olmadı senesıne yıne kaldım kimyasalmıs kanamayla gıttı anlamadım bıle sonra takmamaya karar verdim çünkü insan hamıle kaldıkca aynısı olacakmış gıbı hıssedıyor ve 3 ay sonra yıne hamıle kalmışım kimyasaldan 3 ay sonra şok oldum nasıl bu kadar çabuk oldu dıye yıne korkular tabiki kan verdım 3 bın çıktı hemen doktora gıttım kese oluşmuş 1hafta sonra yıne cagırdı bebişın kalp atışını duydum ☺şuan 14+4 üz herşey yolunda çok şükür yumurtaya can veren Rabbimden umut kesilmez en kısa zamanda kalacaksın merak etme doktorum demıstı en azından yumurtaların çalışıyor düşük olsada dogurgansın diye oyüzden en kısa zamanda rabb’im tekrar verecek üzülme tabı çok sık gidiyorum dıger gebelıklerımden dolayı hala korku var ıcımde ama atlayacağım uzun oldu bıraz hakkını helal et 🙏