Ben 2012 de evlendim, hemende hamile kalmisim, test yapinca anladim. 4 ay boyunca karnim sert oluyordu. Karnim agriyordu özel doktora gitmeden önce kadin dogum evine gitmistim. Ilk aylarda yeni olusmaya basladigi zaman ultrasonda hersey normal gözüküyordu. Megerse hamileligim normal ilerlemiyormus. Özele gidince gördüler bebek degilmis. Bana 4 ay boyunca bebek diye söylediler ilk oldugu icin hicbirsey bilmiyordum kalb atisini bile duymadim. 4 ay boyunca karnimda tümör tasimisim, agrilar sertlik ordan geliyormus. Ögrendigim gün dünya basima yıkıldı. Esime nasil söylicemi bilemiyordum. Cektim kenariya kendimi biraz topladim. Sonra anlattim dedi karnimdaki bebek degilmia tümör müş dedim. Hemen o gün kürtaj oldum. Kanama olmadigi icin o gün taburcu oldum. 1 hafta sonra doktor tekrar cagirdi. Kontrol icin temizlenmis mi diye. Sonra da 2 sene cocuk yapma dedi. Rabbim de tam 2 sene sonra bana evlat verdi. Simdi 2 tane oglum nasip ise 2 3 hafta sonra da kizimi kucagima alacagim. Rabbim ne zaman neyi yazdiysa o zaman olur kimse kafasina takmasin.. ben yaşadıklarımı yazdım.