Canım bende bebek 8 haftalikken kurtaj oldum kalbi durdugu icin ilk gebeligimdi ve düsuk yapma olasiligi yoktu mecbur kurtaj oldum yeni nesil kurtaj vakumlama sistemi oldugu ici bir adet sonrasi bile hamile kalabilirsin dedi doktorum fakat arastirilması falan derken 2 bucuk ay sonra hamile kaldim suan 21 haftaligim kurtaj sonrasi agrim olmadi hatta yeni dogmus gibi hissettim kendimi tum agrilarim dinmisti psikolojik olarak 3 hafta da topladim kendimi aglayarak ve kendinle baş basa kalarak biraz sureci yasadim daha sonra cevreye acildim ne kadar kucuk olursa olsun hamilelik hormonlari zaten anneligi getiriyor o yuzden uzulmen psikolojik olarak yıkımda olman cok normal hersey duzelicek ama birsey olmaz bidaha olur zaten kucuktu diyen insanlardan uzak durdum ben cunku ne yasadigini inan sadece sen bilirsin tez zamanda tekrar nasip olsun insallah