Ebruskaaa Sevval0308 temmuz başında doğum olacak muhtemelen 1i veya birkaç gün sonrası 18.haftsdsyim erkek bebek bekliyorum 😅
Cigdemyilmaz0790 15+5 oğluşum Allah in izniyle temmuz 21 görünüyor uygulamada ,doktorumuza göre 7 temmuz tahmini👼
Engineer_ Arvenprenses-1 benim de tahmini 12 temmuz erkek bebeği güzel geçiyor çok şükür sadece alışveriş için biraz ne alacağımı bilmiyorum
meryemy Arvenprenses-1 15+1 deyiz doktor 26 temmuz demişti adete göre ama bence 1 hafta felan erken olur doğum
s100516 Arvenprenses-1 22 temmuz görünüyor bugün kontrolüm vardı doktor kızımız olacağını söyledi sağ salim kucağımıza almak nasip olsun göklerdeydim bugün çookkk mutlu oldum inşallah doğrudur 🥰 sağlık olarakta troid ve enfeksiyonum var onlarıda kontrol altına alırsam ne isterim başka🌸 isim düşündünüzmü peki siz?
Zhr111 Tubammtekin benim de 14 Temmuz gözüküyor 15+5 te öğrendik cinsiyeti kızımız olacak inşallah 🧚♀️
Slakiprtci Arvenprenses-1 23 Temmuz bizimkide 15+ 3 haftalığız cinsiyeti öğrenmek için sabırsızlanıyorum ❤️ sizler ne zaman öğrendiniz acaba ?
Tubammtekin Slakiprtci sağlıkla gelsinler inşallah rüyalarımda kız çocugu görüyorum ben bakalım merakla ayın 10 bekliyoruz😃😃
busrabrbr Arvenprenses-1 ayy 16 Temmuz da beni gösteriyor 😍 heycanla o günün gelmesini bekliyorum 😍 daha hiç alışveriş yapmadım ben yaa ne yapacağımı ne alcagımıbilmiyorum 😅 benim de oğlum olcak🥲 Allah’ın izniyle
busrabrbr motherlion01 ben de böyleyim 😂 daha bir çorap bile almadım 😂 mesela bişi beğeniyorum bedeni ne olsa diyorum en son vazgeçiyorum 😂 kısa kolmu sıfır kol mu uzun kol mu patikli mi pratiksizmi offf napcaaazzzzz
motherlion01 busrabrbr valla ben bakmıyorum işte o yüzden hayır bana kalsa her beğendiğimi alacam çünkü dayanamcm😂
Arvenprenses-1 busrabrbr uzun kol tulumlar giydirelim. Yeni dogan bebekler her zmn vücutları soguk olur üşürler.