Dila5 temmuz sonu görünüyor benim de. Bir kızım var o da temmuz başında doğmuştu sadece hastaneden çıkarken uzun kollu giydirmiştim. Evde sadece kısa kollu çıtçıtlı bodyle büyüdü eylüle kadar. Altına da bişey giydirmiyodum yani tek kat kısa kollu. Ona rağmen boyun altı eklem yerleri vs pişik oluyodu bi de uzun kollu giydirsem hali nolurdu yavrumun 😅