Balkupu-53 Arvenprenses-1 belli olmuyo cnm benim kızım doğmadı kendi isteğimle 41+3 de sezeryan kızımda bundada cinsiyeti tam belli değil doğum olarak 16 temmuz gösteriyo sezeryan olduğum için tahmini 9 temmuz olcak nasipse
Balkupu-53 Deletedmom_52 seninle aynı gündeyiz ☺️ banada doktorum daha çok kıza benziyo dedi ama tam belli değil pazartesi ogrenicem inşallah 🤲
Deletedmom_52 Balkupu-53 valla ben 12+4 müydü neydi 2li testte perinatlloji doktorum tak diye söyledi 🤣🤣 çok emin bir şekilde sonra kendi doktorumda 15 de söyledi kıza benzettim ama 18 de netleşir dedi bende kız diyorum artık emin gibiyim 🤭🤭🤭🥰🫶🏻
Sibelulucaay Arvenprenses-1 bizimde 15 Temmuz’u gösteriyor ultrasonlar oğluşum olcak nasipse Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏼
Candy88 Arvenprenses-1 benim de adet tarihime göre doğum 13 temmuz görünüyor.. Benim de kızım olacak.. ilkim de kızdı 39+6′da gelmişti çok belli olmuyor yani.. Bebeğimin plasentası aşağıda sağ kasık ağrım oluyor.. Progestan kullanıyorum.. Dinlenmeye çok ayakta kalmamaya çalışıyorum..
motherlion01 busrabrbr valla ben bakmıyorum işte o yüzden hayır bana kalsa her beğendiğimi alacam çünkü dayanamcm😂
Symaysf 9temmuz bizimde 2.oğlum olacak ilki son güne kadar bekleyip 40haftalık olduğu için bunda da erken beklemiyorum son güne kadar bekler çocuğum 😀
Rwerdst Arvenprenses-1 temmuz sonu oğluşumuz olacak inşallah 🥰 14+4 teyiz😃 riskli gidiyor hala hamileliğim onun dışında iyiyiz ☺️
Arvenprenses-1 Smygcr oyyyy yerim minnaklari.. bu post kalsin. Temmuzda bebislerimizi atalm. Isim buldnzmu
Sevdmrl 17+1 olduk oglumla 😍 tahmini dogum 12 temmuz gozukuyo ama sezeryan oldugum icin 3 temmuz falan gelir nasipse insallah rabbim tamamina erdirsin insallah cumlemizinkini 😍
nbhnp 16+1 haftalığız biz de oğlumla 🐣💙 uygulama 18 temmuz gösteriyor, bir iki gün önde gidiyor ultrasonda bakalım ne zamana gelecek 😊🥰🧿