Benas b ilk akdamar da şakir beye sonra yuşaa hanıma gittim. Sonra lokmanda hatice hanıma gittim bana biraz sert geldi mizacı sonra şebnem hanıma geçtim çok ılımlı bir doktor siz sormadan herşeyi a dan z ye anlatıyor inanın zaten gürcan beyin eşi kendisi. Sıkıntılı durumda eşinin ultroson cihazına yönlendiriyor beraber bakıyolar. Sadece gürcan beyin ultroson cihazı farklı diğerler lokmandaki hepsinin aynı. Benim 2. Doğumum olacak ilki suni sancıyla oldu sabah yatış yapıp ertesi sabah doğum yaptım hiç açılmam yoktu ona rağmen suni sancı verildi çok şükür normal dığum oldu hastanede çok iyidi memorial özel hastaneydi. Şimdi 2. Ye az kaldı son 1 ayım o yüzden suni sancı değildi açılmam olsun istiyorum devleti hastanesini düşünğyorum. Ya nasip belli olmaz belki fikrim değişir takipli doktorum şebnemde olurum