Benas bende vandayim akdamar hastahanesi gidiyordum Şakir Aydoğdu dr çok iyi bi dr ama sigortam iptal oldu gidemedim artık şimdi devlet hastahanesine gidiyorum yusuf baskiran oda çok iyi bi dr çok memnun kaldım 22 hastalığım şuan detaylı içinde 15 şubata randevu verdiler bakalım nasip artık bu arada 24 olucam detaylıya kadar çok geç kalmış olmam dimi