Happy52 bugün gittim doktor iyiydi güler yüzlüydü ama yeterince açıklama yapmadı bence yani öyle tek tek bise anlatmadı ekranı da göremiyosun zaten sadece bi sıkıntı yok cinsiyeti öğrendiniz mi bir ay sonra tekrar kontrole gel dedi o kadar. detaylı baktı bebeğimin herşeyine rapor da verdi ama ben o raporla kendi doktoruma tekrar gidicem belki kendi doktorumun detaylı açıklamalarına ve ona alıştığım için de bana öyle gelmiş olabilir. çok kalabalık bölge hastanesi ben doktorları asla suçlamıyorum gayet ilgililer ama o kadar insanla uğraşmak çok zor Allah yardımcıları olsun