Melekg merhaba canım benim 4.gün transfer oldu bugün 7.günüm akşam test yaptım negatif moralim biraz bozuldu eşim ısrar edince yaptım aksamdı hatta çok su içmiştim öncesinde keşke yapmasaydım ya erken daha çünkü ilk kan da çıkıyor sonra idrarda diye biliyorum senin ilk kan testinde beta kaç çıkmıştı