Makedonsko_devojce1213 Kızlar merhaba bugün transferin altıncı günü bazen sızlama oluyor kasıklarımda ama başka bı belirti yok sizlerde ne gibi belirtiler oldu yada olmayıp tutan var mı ? Dua ederseniz çok sevinirim Allah’ım isteyen herkese Hayırlısıyla nasip etsin 🤲🏻
Bozomota Makedonsko_devojce1213 benmde ayni belirtim var 4. Gunumdu bugün ve bı gerginlik var kasıklarimda 5. Gün emriyosuydu
Elifcinar Makedonsko_devojce1213 transfer aşamasında ne gibi ilaçlar kullandırıyolar acaba maliyet yine yüksek mi oluyor ilaçlarda
Greenmomy Makedonsko_devojce1213 benim 5.gün embriyosu 7.gün sabah silik şekilde çıkmıştı kaset testte. Sizin 3.gün embriyosu ise en az 9.günü bekleyin derim. Rabbim emeklerinizin karşılığını almayı nasip etsin 🙏🏻
Bozomota Elifcinar Transfer sürecindeki ilaçlar çok maliyeti deil ama ondan oncesindekiler yani transfere hazrlik surecindekiker maliyetli oluyo:) gerçi kişiye göre tedavi olduğu icn bilemiyorum
Makedonsko_devojce1213 Elifcinar valla değişiyor canım tedaviden tedaviye göre transferden önce maliyetli oluyor biraz transferden sonraki ilaçlar okdr maliyetli değil
Elifcinar Bozomota evet opu oldum yumurta büyütme ilaçları baya maliyetliydi transfer sürecindeki maliyeti merak etmiştim teşekkür ederimm
yanlisanlamaama Makedonsko_devojce1213 hiç belirtim yoktu 12.gün beta 1500 çıktı size tavsiyem belirti aramayın kullandığımız ilaçların da yan etkisi olabiliyor
Makedonsko_devojce1213 yanlisanlamaama doğru söylüyorsunuz herkeste farklı oluyor inşallah güzel haberler alırız Allah’ın izniyle 🤲🏻
aysegulka01 Makedonsko_devojce1213 aynı durumdayız canım benim de 6.günüm bende aynı belirtiler yaşıyorum ara ara bel ve kaşık ağrısı ama ben progestron fitil ve duphaston hap kullanıyorum ilaçların da etkisi olabiliyor çarşamba günü test günüm o güne kadar evde test yapmayacağım rabbim bu yolda ilerleyen ve isteyen tüm herkese olumlu sonuçlar almayı nasip etsin 🌸🤲🏻
Makedonsko_devojce1213 aysegulka01 amin inşallah canım güzel haberlerle geliriz inşallah bende progesteron iğne ve clexane iğne birde proluton Depot iğne kullanıyorum benimde Perşembe günü kuzum Allah’ım çabalarımızı boşa çıkarmasın 🤲🏻🌸
Mericico Makedonsko_devojce1213 Sağsalim alman dileğiyle kucağınıza bende tüp bebekle kaldım rahat olun stres yasak duam sizinle olsun her anne adayına olmak isteyen herkese nasip etsin belirti adet ağrısı gibi oluyor bstma Gibi başkada yok tu bende 1 tüp kimyasal oldu ikinci transferim de öyle 3 de tuttu şükürler olsun dua dinle bol bol kendini dinleme sakın Pozitifini burdan okuycaz inşallah dualarm seninle olsun hissediyorum güzel haberlerini alıcaz
aysegulka01 Mericico yaa Allah razı olsun kuzum inşallah rabbim isteyen herkese nasip etsin çarşamba günü test günüm rabbim bana olumlu sonuç almayı nasip etsin 🌸 sen nasıl öğrendin canım evde test yaptın mı
Makedonsko_devojce1213 Mericico yaa canım Allah razı olsun inşallah teşekkür ederim Perşembe günü yazarım canım sonuç çıkınca 🤲🏻
Mericico aysegulka01 inanmicanız ama söylüyorum 😊 yumurtlama testi hatta atmıştım buraya moralimi bozan mı olmadı yok koyu değil diyen mi istersin ooo neler neler Rabbim ol dedikten sonra oluyor Allah’a emanet yavrularımız