Melekg aysegulka01 ilkinde 206 şimdikini 33 le öğrendim çok erken yaptın bnde ilkini 7.8. Gün yaptım çıkmamıştı hamileymişim ikinciyi 8.gün kan verdim onda 33 cıkmıştı
aysegulka01 Melekg anladım canım bende senin gibi evde test yaptım moralim bozuldu biraz ister istemez
aysegulka01 Makedonsko_devojce1213 inşallah kuzum senin ki de tutunmuştur inşallah güzel haberler alırız 🌸
Melekg aysegulka01 geç döllenebilir çıkmayadabilir şimdiden üzülme kanda hamileydim yine idrar yaptım çok silik cıkmıstı yani herkesin bir olmuyor
aysegulka01 Melekg canım senin kaçıncı gün embriyosuydu kaçıncı gün evde test yaptığında çıkmadı bugün benim 7.günüm sabah test yaptım çıkmadı pazartesi Salı gidip kan vercem sen ne zaman kanda öğrendin cok kafam karışık
Bozomota Makedonsko_devojce1213 10 günde bence çıkar dusukte olsa ama ckmazsada üzme kendini yine 12 de bir daha yaparsin
ipekmom_ Makedonsko_devojce1213 canım 12yi bekle 3.gün embriyosu ise kesin sonuç alırsın 🙏🏻 inşallah hayırlı güzel haberler alırsınn
Mericico aysegulka01 inanmicanız ama söylüyorum 😊 yumurtlama testi hatta atmıştım buraya moralimi bozan mı olmadı yok koyu değil diyen mi istersin ooo neler neler Rabbim ol dedikten sonra oluyor Allah’a emanet yavrularımız
Bozomota Makedonsko_devojce1213 ohh pozitif işte neolsun daha 🥰🥰🥰 hadi gözün aydın darısı başıma smdi bende verdim kan . İki gün sonra tekrar verirsn katlniyomu değerin ona bakarsın
aysegulka01 Makedonsko_devojce1213 çok sevindim ya darısı bana olsun inşallah bende bugün evde kendim test yaptım negatif cıktı sanırım yok tüm umudum gitti
Donesss Makedonsko_devojce1213 cnm kendinde belirti arama ben 5. Günü kiramplar sancilar geçirdm ama benmle yakn zmnda trnsfr olan arkdsm da hiçbir belirti yoktu bu bünye meselesi hiçbir zmn belrti aramayn kendinizde
Makedonsko_devojce1213 Bozomota teşekkür ederim canım çok mutluyum ya Allah’ın izniyle inşallah katlanır sonuç hadi sıra sende nasipse ne zaman çıkacak sonuç senin 🤲🏻🌸
Makedonsko_devojce1213 aysegulka01 canm senin kaçıncı gün darısı senin başına inşallah dualarimlarim seninle üzülme bozma morelini en iyisi kan ver evde yapma bence
aysegulka01 Makedonsko_devojce1213 eşime söyledim canım belki akşam gideriz artık sabredemiyorum olsa diyorum testte çıkardı çıkmadı tam moralim bozuldu en azından artık varsa vardır yoksa yoktur böyle beklemek yıpratıyor insanı