5534839733 Nuran7043 ben kullanmadm suan 10 haftaligim sukur gecti 2 gundur ama tek sikinti agustos ayi cok sicak bakalim nasil gecirecegiz
Nuran7043 5534839733 evet bende hep ağustos ayında sıcaktan naparız diye düşünüp duruyorum😊 ama sağlıkla gelsin meleklerimizde herşeye katlanıcaz artık
Nebiyeee Bizde 10+1 deyiz 😍 ama kizlar korkuyorum ben onceden bi dusugum var kan pihtilasmasi var bende hergun igne vuruluyorum bide doktor bebegin yaninda kese gibi bisey gordu kanamam yok kanama alani olabilir korkuyorum😓
Nuran7043 Nebiyeee bende işk bebeğimi 6 haftalıkken kaybettim. Şuan coraspin kullanıyorum aynı sorun bendede var. Pıhtılaşma. İçini ferah tut Allahın izniyle bişey olmaz inş
MucizemE Bende 9 ncu haftamdayım Ağustos benimki de ama şiddetli mide bulantılarım var ilaç serum fayda etmiyor 🤢
Aylin20 Angel34 bende insallah rabbim nasip kısmet ederse Ağustos annesi olucam rabbim herkeze güzel hamilelik zamanı nasip etsin kızlar😘😘😘
Kbrzynp Nuran7043 femivit önerdi doktorum. Folbiol benim şu an kullandığım da yarin femivit i alcam bulantim aşırı arttı