Ozgeulnc Bende 5+3’üm❣ Eyll başı ağustos sonu gibi Allah kısmet ederse , çok güzel bir serüven şu ana kadar duygusu bile başka 👶
Werwe Aybikeee 2.dogum oglum var o son anda sezeyan oldu kalp atışı yavasladıgı için şuan için normlde yapabilirsnz ama cok zor oluyor sonrası dedi dr
zgeKurtuldu Sevgii şükür iyiyim arada bulantıları saymazsak☺ En çok merak ettiğim cinsiyet😇 Allah sağlıklı evlat nasip etsin tabide insan merak ediyor🙏🏻🙏🏻
Ayten94 8-ci haftadayik,bize 19 agustos dedi doktor,insaAllah...Ama bulantilarim çox,beni mahv ediyor😞😔
Nuran7043 Ayten94 bulantı hapı kullanıyormusunuz bana bir faydası olmuyor ama çevremdeki herkes hap içerek rahatladıklarını söylüyor.
5534839733 Nuran7043 ben kullanmadm suan 10 haftaligim sukur gecti 2 gundur ama tek sikinti agustos ayi cok sicak bakalim nasil gecirecegiz
BynMasaL Bende agustos annesi olucaktim ama dun kurtaj oldum😢 rabbim herkesin bebegini sag salim kucagina aldirmayi nasip etsin insallah🙏