HasanFatmazkanKara Merhabalar anneler 🤰🤰🤰🤰 bende agustos 15 ama sezeryan olacağı icin sanırım biraz daha erken olur
Kbrzynp Nuran7043 femivit önerdi doktorum. Folbiol benim şu an kullandığım da yarin femivit i alcam bulantim aşırı arttı
DamlaHakanTaydas Aybikeee GamzeTetik kızlar aynıyız biz karnınız çıktı mı bide kalp arışlarınız dakka kaçtı
GamzeTetik DamlaHakanTaydas canım biraz göbeğim çıktı ikiz olması sebebiyle sanırım .kalp atışları için doktor bir şey demedi şuan herşey yolunda
Zerkan Kızlar 7+4 oldum bugün fakat 2 gündür birşey hissetmiyorum sağ taraftaydı bebeğim ağrım ve hassasiyetim vardı şimdi yok normalmi sizce vücut alıştımı acaba ondanmı ağrı olsada endişeleniyorum olmasada bi dahaki kontrolüm cuma günü sabredemiyorum 😕
GamzeTetik Zerkan canım o hissettiğin bebek değildir cok erken onu hissetmek için rahmin gerilmesinden dolayı agrı hissetmişsindir ilk haftalarda.ilk zamanlar normal o ağrı ,sonra geçiyor
mrskorkut Angel34 Canım ultrasona girdin mi son adet tarihine göre 5.hafta olabilir fakat geç döllenme olabilir mutlaka ultrasonda görünüyor ne kadarlık olduğu 🤗
zgeCahitTopal Angel34 yanlış anlama benim ilk gebeliğimde öyle oldu bebeğim gelişmedi kanamam vardı ama benim 8 harflık olmuştu ama gelişmedi hamilelik sonlandı inş senin öyle olmaz ... Allah korusun dr git tekrar ihmal etme
Nuran7043 Angel34 b hcg değeri kesinlikle kişiden kişiye değişiyor. Benm 5 haftalıkken 13000 di değerim. İkiz gebelik olablir demişlerdi ama tek gebelik. İlk bebeğimi kaybettim bende gelişmediği için. Kontrollerini ihmal etme ama moralinide yüksek tut herşeyin başı stres.
ErenBilge Angel34 Benimde öyleydi, ilk gebeliğimde de öyleydi hatta. Önemli olan iki gün sonrA tekrar yaptır ikiye katlamışsa geç döllenmedir.
Mervik Selam Kızlar. Ben 6+2 deyim. Geçtiğimiz hafta Salı günü ilk muayenemi oldum ve kesesi oluşmuştu çok şükür. Kalp atışı içinse 15 gün bekleyelim Dedi. Sizlerin de bu civarlarda mı duyuldu kalp atışı?
nzngk Mervik 6+1 de duydum canım. Ama 10. Haftaya kadar vakti olduğunu söylüyorlar. Endişelenme inş duyucaksındır.