CerenErenAnkarali Bizartik5kisiyiz benim 6 7 hafta cok bulantım olmuştu 8de iyi oldum şmdide iyiyim 😋
sebos merwwe doktor önerisiyle kullanıyorum dün folik asidim bitti Nomesis Plus'a başladım içerisnde folik asid B vitamini ve zencefil kökü var çok şükür bulantıyıda hafifletiyor 😇
Mrvcldr [bilinmeyen] kişiden kişiye değişiyormuş ayakta çok durursam oluyor normal yani ama çok şiddetliyse doktorunla bir görüş canım☺
Werwe nohutunannesi bnde ikili test için etfale gifiyorum kağıthane oturuyorm ulaş diye bir dr var bayan randevuyu ona alıyorm erkk dr veya bayan sn dr muand ediyo tavsiye ederm dr sıkıntın yoksa ikili testte blli oluyo genelde cnsiyet
Werwe Aybikeee 2.dogum oglum var o son anda sezeyan oldu kalp atışı yavasladıgı için şuan için normlde yapabilirsnz ama cok zor oluyor sonrası dedi dr
AsyAras Bende 8+5 haftada 14 Ağustos anne adayıyım Allah hepimize yavrularımızı sağlıklı kucağımıza almayı nasip etsin anneler 😍
Tugceus Kızlar benim 2 gündür midem çok yanıyor yerinin içtiğim hiçbirşeyden tat alamıyorum süt içince de geçmiyo 😒