Gzmdnz Kbrzynp daha çok yeni 4 hfta 3 gun 😊 10 eylül gibi ama Sezeryan olcagini için ağustos da olabilir hayırlısı olsun
nohutunannesi Angel34 şimdilik Şişli Etfal hastanesine gidiyorum doğuma yakın özel hastane arayışına giricem inşallah
Werwe nohutunannesi bnde ikili test için etfale gifiyorum kağıthane oturuyorm ulaş diye bir dr var bayan randevuyu ona alıyorm erkk dr veya bayan sn dr muand ediyo tavsiye ederm dr sıkıntın yoksa ikili testte blli oluyo genelde cnsiyet
Tugceus 6+6 tüm çok şükür mide bulantım yok ama halsizlik tavan hep uykuluyum salı günü randevum var bi çare istiyorum evde de işte de hiçbirşeyi yapamıyorum var mı böyle hep yorgun halsiz hissedenler
Hilalakar Sevgii o nasıl doktor ya öyle motive mi edilirmiş 🤦🏻♀️ Değiştir canım doktorunu sende nerede oturuyorsun yaşıyorsun desem bilemedim ☺☺
Sevgii Hilalakar değiştirdim canım önümüzdeki kontrolüm de yeni doktora gidecem ben norvecteyim canım burda doktorlar ilk okul mezunı gibi valla hiç bişey bilmiyorlar
Sevgii Hilalakar değiştirdim canım önümüzdeki kontrolüm de yeni doktora gidecem ben norvecteyim canım burda doktorlar ilk okul mezunı gibi valla hiç bişey bilmiyorlar
Sevgii Hilalakar değiştirdim canım önümüzdeki kontrolüm de yeni doktora gidecem ben norvecteyim canım burda doktorlar ilk okul mezunı gibi valla hiç bişey bilmiyorlar
Sevgii Hilalakar değiştirdim canım önümüzdeki kontrolümde yeni doktora gidecem ben norvecteyim canım burda doktorlar ilk okul mezunı gibi valla hiç bişey bilmiyorlar
Nuran7043 Aybikeee 29 aralıkta gittim çok şükür herşey normaldi ama serum aldığım için 4 ocaktada yine kalp atımı varmı diye kontrol amaçlı serum bağlamadan bakıyorlar ultrasondan gördüm ve bebişim hareketlenmişti 😍😍çok farklı bi duygu hareket ettiğini görmek
Nuran7043 Aybikeee 29 aralıkta gittim çok şükür herşey normaldi ama serum aldığım için 4 ocaktada yine kalp atımı varmı diye kontrol amaçlı serum bağlamadan bakıyorlar ultrasondan gördüm ve bebişim hareketlenmişti 😍😍çok farklı bi duygu hareket ettiğini görmek
Nuran7043 Aybikeee ben eskişehirde acıbadem hastanesine gidiyorum. 9. Ve 12. Haftalarda gel demişti dr um. 12. Haftada 2 li tarama yapılacağı için çağırdı. Bence çok ara vermiyorsunuz
DenizD 14 ağustos benımde kısmetse 8+4 üm kalp atısınıda duyduk 27 ocakta da ıkılı testım var cok heyecanlıyım acaba cınsıyetıde bellı olurmu