Biology26 Aybikeee bilmiyorum ki doktorun çağırmıyor mu beni 2 haftada bir kontrole çağırıyor. Tekrardan gidicem sonra ikili tarama için gün vericem dedi :/
Nuran7043 Aybikeee ben eskişehirde acıbadem hastanesine gidiyorum. 9. Ve 12. Haftalarda gel demişti dr um. 12. Haftada 2 li tarama yapılacağı için çağırdı. Bence çok ara vermiyorsunuz
Aybikeee Biology26 doktorum hast değiştirdi geç baslicak henuz ona gozukemedim başka dr gitmiştim 1 ay 1 hafta ara vermiş oluyoruz
Biology26 Mide bulantılarınız nasıl peki? Ben ne yesem çıkarıyorum. Bebeğim beslenemicek diye de çok korkuyorum
tugba5761 Biology26 bende öle çok zorluyorum ama yemek için doktorda 5 aya kadar çok üzülme zaten kemiklerinden falan besleniyor dedi ama daha sonrası önemli dedi
EsRaSeNol Bizde bugün 8 haftalık olduk teyzeleri 😍😍 internetteki programa göre bizimde doğum tarihimiz 18 ağustos 😘
Biology26 tugba5761 aa iyi o zaman sevindimm ben doktora gittiğimde herşeyi sormayı unutuyorm. Folik asit kullanıyomusunz? Bide bel ağrılarınız oluyo muu
CerenErenAnkarali Biz 8agustosta dünyaya gelcez inşallaahhh cinsiyetle ilgili ne zaman bilgi alcam bilmiyorum yaa 9haftayız