Mrvcldr En miniğiniz benim 6+1 sanırım ağustosun ya sonu ya da eylülün başı😂 doktorum henüz nir şey demedi bgn kalp atışını dinledim💕
BabasIOnuCokSevermis Mrvcldr 4+1 bugün bende😊 cuma günü görmeye gidicez en minnağınız benim sanırım 😀 ikiz olma ihtimali var dua edin kızlar 💓
Elfn Angel34 ben Gaziosmanpaşa medical parka gidiyorum Nilay hanım var gayet iyi Güler yüzlü bir doktor hastanede güzel temiz 😊
CenkNazDgn Bizde 7+3 😍 mide bulantıları yüzünden doğru düzgün yemek yiyemiyorum halsizlik aldı başını gidiyor. 😔
Angel34 zgeKurtuldu zgeKurtuldu hareketlerini hissettiğimde daha farklı olacak şuan herkes birbirine alışmaya çalışıyor😀😀
zgeKurtuldu Sevgii şükür iyiyim arada bulantıları saymazsak☺ En çok merak ettiğim cinsiyet😇 Allah sağlıklı evlat nasip etsin tabide insan merak ediyor🙏🏻🙏🏻
zeyno kızlar ben iki haftadır yatıyorum kanamamdan dolayı.progestan kullanıyorum..bikaç gündür durdu kanamam.ptesi kontrolüm var umarım yatmam gerekmez yine.güzel enerjilerrr🙏🙏
Nuran7043 Aybikeee 29 aralıkta gittim çok şükür herşey normaldi ama serum aldığım için 4 ocaktada yine kalp atımı varmı diye kontrol amaçlı serum bağlamadan bakıyorlar ultrasondan gördüm ve bebişim hareketlenmişti 😍😍çok farklı bi duygu hareket ettiğini görmek
Nuran7043 Aybikeee 29 aralıkta gittim çok şükür herşey normaldi ama serum aldığım için 4 ocaktada yine kalp atımı varmı diye kontrol amaçlı serum bağlamadan bakıyorlar ultrasondan gördüm ve bebişim hareketlenmişti 😍😍çok farklı bi duygu hareket ettiğini görmek