Cancancan Benimde ağustosun sonu gibi 😊😊 Uygulamaya göre 7+3 dün usg de 6+6 çıktı dün kalp atışını duyduk 😍😍
Gurbetkusu Nrnr canim bnde ayni durumdayim normal de 9 hafta ama 8 ultsona gore 8 hafta bi de yavas buyuor sanki 2 cm olmus kafam karisti icim rahat etmiyor
Nuran7043 Elifsahin sağlıkla gelsinler inşallah😍 benim çok zor geçiyor maalesef 3 güne bir serum felan alıyorum bulantılardan dolayı. Bakalım bu haftadan sonra azalır diyorlar.
Elcintugce 6+4 üm bende 💕💕 ben 3 haftalıkken gitmiştim doktora. Bu hafta tekrar gidicem bakalım nasıl ufaklık acaba kalp atışı duyabilir miyim 🤗
Elfn Angel34 ben Gaziosmanpaşa medical parka gidiyorum Nilay hanım var gayet iyi Güler yüzlü bir doktor hastanede güzel temiz 😊
nohutunannesi Angel34 şimdilik Şişli Etfal hastanesine gidiyorum doğuma yakın özel hastane arayışına giricem inşallah
ErenBilge Angel34 medicana Çamlıca ile görüştük. Normal 4250 Sezeryan 5 küsür dü onu tam hatırlamıyorum. İlk Doğum normal olduğu için normale odaklanmışım ☺
Nuran7043 Angel34 inş diyorum ama gün geçtikçe ümidimide yitiriyorum. Zofran dramamine metpamid ne varsa kullandım hiç fayda görmedim. Dr lar şaşırıyor zofranın dahi etki etmemesine😊
zeyno Nrnr son adet tarihim 21 kasım benim. salı kontrole gittik kalp atışları oluşmaya başlamış ama duyamadık..ptesi tekrar kontrol var umarım duyucazz
Sevgii Hilalakar aramizda bir gun fark var bizim de 9 agustos oluyor o zaman benim harika doktorum hic bi bilgi vermiyor sen düşüreceksin deyip duruyor ama bebeğim cok şükür tutunuyor 😀
Angel34 zgeKurtuldu zgeKurtuldu hareketlerini hissettiğimde daha farklı olacak şuan herkes birbirine alışmaya çalışıyor😀😀
Hilalakar Sevgii o nasıl doktor ya öyle motive mi edilirmiş 🤦🏻♀️ Değiştir canım doktorunu sende nerede oturuyorsun yaşıyorsun desem bilemedim ☺☺