Angel34 Ağustos anneleri değişimlerimiz,gelişmelerimiz,Dr deneyimlerimiz birbirimizle Bilgi deneyim ve fikir alışverişi yapalım Doğuma kadar varmısınız☺
Gzmdnz Kbrzynp daha çok yeni 4 hfta 3 gun 😊 10 eylül gibi ama Sezeryan olcagini için ağustos da olabilir hayırlısı olsun
zeyno 6+4 teyim bende..şuan kanamamla daha çok ilgilendiği için doktor doğum zamanıyla ilgili bişey söylemedi ama ağustos sonuna denk gelcek heralde😍
Nrnr zeyno bende 6+4 üm şuan 2 gün önce doktora gittim 6+2 dedi kalp atışlarını duydum son adet tarihim normalde 3 kasım ama doktor 3 kasım değil 17 kasım olarak bil dedi
Derya_kalyon Yoncaaaaa suleesrky teşekkür ederim canım içimi ferahlattın gerçekten ♥️Biz ailecek dua ediyoruz 35 bari görsün diye inan bana her an gelecek korkusu var 😔inşallah hepimiz sağlıcakla kucağımıza alırız 🙏🙏🙏
DamlaHakanTaydas Aybikeee GamzeTetik kızlar aynıyız biz karnınız çıktı mı bide kalp arışlarınız dakka kaçtı
Gurbetkusu Nrnr canim bnde ayni durumdayim normal de 9 hafta ama 8 ultsona gore 8 hafta bi de yavas buyuor sanki 2 cm olmus kafam karisti icim rahat etmiyor
zeyno Nrnr son adet tarihim 21 kasım benim. salı kontrole gittik kalp atışları oluşmaya başlamış ama duyamadık..ptesi tekrar kontrol var umarım duyucazz
Minikannee Bende 7+3 üm 22 ağustos doğum şuan folik asit progestan fitil ve pruluton iğne kullanıyorum
Obiranneadayi Benimde 8+3 hamileligim Agustos 15 diyor doktor şimdilik bakalım o zaman ne olacak 🤰🤰 mide bulantım çok halsizlik illaki oluyor bende sadece folik asit kullanıyorum ha birde bazı antibiyotiklere karşı dirençli üreme li idrar enfeksiyonu yasıyorum bunun icin de antibiyotik başladık biraz daha rahatlama oldu tabi yalnız geceleri çok fazla ateşim çıkıyor bunu yaşayan var mi aranızda
Alparslan Obiranneadayi cnm ben 9 haftalığım bu gün doktor kontrole gitdim benimde kasıklarım agrı var aslında doktora söyliycektim elhamlı gözükmek istemediğimden demedim idrar yaparken yanma yok ama kasıgımda sıkışıklık dolgun hissediyorum sanki normalmi sence yada bir idrar tahlili yaptırımmı
ErenBilge Obiranneadayi geceleri menapozlu gibi sürekli önce donup sonra yanıyorum. Sıtma gibi oluyor. Ateşim çıkıyor yani geceleri. Uyku diye bişey yok. Bazı geceler de dişim ağrıyor şimdiden uykusuzluk başladı
Nuran7043 Elifsahin sağlıkla gelsinler inşallah😍 benim çok zor geçiyor maalesef 3 güne bir serum felan alıyorum bulantılardan dolayı. Bakalım bu haftadan sonra azalır diyorlar.